Fy skäms

Nej nu får jag ta och skämmas. Jag har inte bloggat på hela dagen :( FÖRLÅT de va inte meningen. Men jag försov mig typ i morse och sne hade vi ju inte med datorerna till skolan så jag kunde inte blogga då :( Sen slutade jag sent. Och hade inte hunnit fixa nått inställt tills runt lunch. 
   
Idag har de iaf inte hänt så mycket speciellt. Vi va på badhuset och bada + simmade upp, de va ganska chill. Väl i skolan hade vi låååång lunch och sen 2 chilliga lektioner. En med prat och film sen en med en lätt lab. Men jag är döhungrig efter skolans lunch så nu äter jag macka. 
   
Jag har även mejlat med min sponsor och det är nu klart att det kommer komma upp en bloggtävling i samarbete med dem. Mer än så säger jag inte idag ;) 
   
Nu ska jag käka upp min macka och sen sätta på nån serie som jag hittar. Brb 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback