Gästblogging av Alma

Hej, Alma Nilsson heter jag och fyller 13 år om ett par dagar. 
Min blogg handlar om hästar och vad jag gör på fritiden, ni får jättegärna kolla in den, www.almaniilsson.blogg.se. Där skriver jag om min sköthäst Silfver som är en tysk sporthäst. 
Han kan det mesta inom dressyren och i hoppningen är han också super, jag rider honom ca 2 dagar i veckan, ibland oftare! 
         
Jag söker någon som vill blogga med mig i en annan blogg, enda kravet är att du är mellan 12 och 16 år och att du håller på med hästar, du ska även ha ridit ett tag så du vet vad du snackar om liksom. Om det är flera 'bra' som mejlar mig så kan det bli så att jag väljer 2 stycken som ska blogga med mig. Alltså blir vi kanske 3 på en blogg. Om du är intresserad så tycker jag att du ska mejla mig, [email protected]. Svarar så fort som möjligt, så mejla mig nu! Är supertaggad på att starta upp en till blogg! 
Jag har ridit i ungefär 8 år och kan det mesta :) hoppas ni vill blogga med mig, kramkram / ALMA
 
här kommer 2 bilder på mig och Silfver<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback