Go morron

Redan på 1 timme som jag varit uppe har de hänt mycket. Började med att mysa i soffan framför julkalendern. Sen var det en promenix med Gucci som gällde. Precis när vi kommer och ska gå hem så ser jag en liten hund springa. Jag känner ägaren och hunden... Då kollade jag om ägaren hade honom lös och gick framför honom men så var det inte. Då försökte jag kalla på honom men det gick inte så jättebra. Då sprang jag ocg Gucci efter honom. Då fick jag improvisera lite för att fixa ett koppel åt honom men de gick. Sen som tur var kom min brorsa och kudne ta Gucci medans jag gick hem med hunden. Om jag skrivit om honom förut vet jag inte, men han heter Fylking iaf. 
    
Sen när jag kom in käkade jag frulle. Det är vad som har hänt på min morgon och jag har bara varit uppe 1 timme.  Aja nu tänkte jag titta på nån serie eller något.
- Här är iaf en bild på Fylking

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback