God kväll

Hoppas att ni har överlevt denna kassa kassa kassa bloggdag? Det är inte meningen men jag har inte haft något vettigt att komma med eller så. Tyvärr. I morgon är det iaf lucia, mysss. 
     
Jag har fixat ett inställt tills konfan i morgon, redan nu idag. För då får ni uppdatering. I morgon sla jag försöka ge er bra uppdatering. Om jag inte somnar om vill säga. Jag ska upp klockan 6. Möta Ebba och Linnea 07.50, gå våran finfina specialväg ála snörullning till kyrkan då vi inte ska ha något med oss. Sen är det luciatåg? Och efter det slutar jag för dagen :D Då ska jag bara gå hem igen, ta på mig mjukiskläder och sedan lägga mig i sängen och mysa framför en film. Åhh de lät sjukt mysigt, så gör jag. Sen ska jag nog sitta med alla mina sidor som jag har och fixa lite. 
   
Ni lär märka i morgon. Natti natti
Jag kanske kan försöka få lite snöbilder på Gucci? Aja de visar sig
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback