God morgon

Idag blev de mera sömn. Vilket är sjukt skönt. Under lov tycker jag att man ska passa på att sova ut. För efter lovet vad är det då? Jo skola såklart. Älska skolan med alla läxor, sena dagar ja ni vet väl vad som ingår i en skola? 
     
Men idag ska jag iaf fixa på mina lösnaglar. Lite nyårsfin vill jag vara. Även om jag kanske inte åker med upp till nyår då jag verkligen vill vara med och hoppa. Men vi får se om vi löser de på ett bra sett. För mami och papi vet hur mycket jag vill hoppa. Men också att vara med dem... Speciellt i mina nya döläckra stövlar :)  
   
Idag är jag galet taggad för troligen får jag lösenordet. Ska bli sjukt kul att börja blogga för dem. Väldigt trevlig chef är det. VIlket också är viktigt som bloggare, man ska triva med sin boss. Eller de ska man väl göra i alla slags jobb men ni fattar nog ^^ 
   
Ne nu vankas frulle. Och jag e hungrig så de passar ju superbra med frulle nu. Men vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback