God morgon

Tog min dator och la mig i sängen igen. Jag känner inte direkt för att gå upp. De blev inte bättre av att grannen hamrar klockan 8 på en söndagmorgon... 
    
I morgon är de iaf julafton och de ska bli väldigt mysigt. Julklappar, julmat, släkten, julgodis, kalle anka och massa mer. Julen är bara väldigt mysig tycker jag. Snart börjar näst sista julkalendern, om ni inte visste de redan :P 
    
Idag är de iaf en massa fix för min del:
* Julnaglar ska göras
* Rummet ska städas
* Håret ska förberedas
- Mysig bild från en mysig utritt

Kommentarer
Filippa säger:

Hej , fin blogg!
Var någonstans har du gjort din header som ett bildspel?
Svara gärna!!!!!

Va gärna med i min jultävling på min blogg (lite längre ner på bloggen)
Sista chansen idag'!
Kram

2012-12-23 | 10:21:22
Bloggadress: http://nattstad.se/filippaaljung
alice säger:

vilken häst ? <3

2012-12-23 | 10:52:26
Bloggadress: http://phridaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback