Gott & blandat

Svar till Olivia, igen. Det kan vara vad som helst som man äter till frukost, en macka och juice eller fil och flingor. En "helt vanlig svenne" frukost. Frulle är bara ett slangord för frukost. Simple as that. 
   
Mami har gjort nått som heter safranspannkaka som vi ska fika med nu. Ska bli spännande att se om de e gott eller mindre gott. Fick precis in en fat hit till mitt rum, jag säger minde gott. Eller själva "smeten" var god, men risgrynsgröten som va i blev inte god. De e min syn och tanke om den. Ni får såklart bilda eran egen, de ska man göra. Man ska aldrig gå efter någon annans smak eller tycke. Man ska bilda sin egna uppfattning. 
     
Idag har jag även spånat lite idéer med en av mina sponsrorer. Jag tror att de kommer bli ett väldigt bra resultat då de verka väldigt glada över mina idéer. De e alltid roligt att komma med förslag och idéer som företag gillar och tar åt sig. Sånna får stor Hiss, allt för kundernas bästa. Sånna tycker jag verkligen om!
   
Jag har ännu inte fått mitt efterlängtade lösenord. Men de kanske tar lite tid att skapa och fixa min blogg. Den bossen är grym, stor hiss till honom också! 
   
Nu ska jag nolifea mig lite med nått avsnit av efterlyst då jag inte har nått annat för mig. Kanske läser lite bloggar också. Kommentera gärna din blogg, då klickar jag in på den.

Kommentarer
Agnes säger:

www.ourlifeinfocus.blogg.se :)

2012-12-28 | 20:15:51
Bloggadress: http://ourlifeinfocus.blogg.se
Olivia säger:

Haha okej! ;D

2012-12-28 | 21:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback