Guten morgen

Blev väldigt sent igår. somnade typ runt 01.30. Fast jag sov fram till nu så de e ju ganska chill. Idag är iaf planerna att shoppa. Sen vet jag inte vad som händer. Kanske att jag spelar sims igen. De får mig att låta fåning men när man inte har något att göra blir de lätt att sims startas. 
    
Jag tänkte oxå berätta att runt nyår de dagarna kommer de kanske inte bli jättebra uppdatering. För då vill jag kunna vara med släkten, käka god mat och massa sånt ni vet. Hoppas att ni har förståelse för de. Jag vill inte lämna bloggen i sticket men ibland måste man få vara med sin familj. De behöver alla få. 
  
Idag/i morgon/ övermorgon kanske de blir så att de rullar igång med nya bloggen, woopa. 
- Promise får stå för bilden, bara för att hon e så fin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback