Hastigt

Blev en sväng till stan snabbt och hastigt jag hade 15 minuter på mig att gå en sväng med Gucci, komma in och fixa mig för att sedan gå till bussen. Men jag han grym som är :3 Iaf så gick jag upp en sväng till mamis jobb och gosade lite med goa Smillis. Hon va så söt. Först är hon så sjukt blyg, men viftar på svansen. Sen vågar hon sig fram och när hon väl är framme och inser vem det är så ska hon gensat upp och kramas med en <3
    
Jag köpte lite julklappar till mina vänner Linnea och Linn. Ska även köpa till Sara någon dag, när tiden finns :) Men jag fick även med mig lite krimskrams hem från H&Ms REA. Alltid sånt som är bra att ha. Hittade även en sak som jag ska önska mig i julklapp av mami och papi.
   
Nehe de e visst glosor tills i morgon, plugga plugga. Lina hörde även av sig och jag ska ha grodis i morgon. Även in och utsläpp + fodring i hela stallet. Hon litar på mig, nu ska jag bara lita på mig själv.
- I brist på bilder får ni en på mina rosetter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback