Hej mitt vinterland, nu är jag här!

Idag ska de snöa och bli 10-30 cm mer snö!! :D Nu känns det bra att de kommer snö till julafton vill jag åtminstonde ha snö... Alla säger att det är snöoväder här ute hos oss :/
    
Okej sen till det tråkiga. Grymma Johanna åker i morgon och kommer hem i början av Mars :( Jag kommer serri dö! Nejdå våran vikarie är säkert bra hon oxå men Johanna är Johanna och så är det. Aja då har vi något att se fram emot. Att hon ska komma hem igen :) 
      
Idag kommer jag inte hem förens kanske 19-20 då jag har möte/arbete med skoltidningen. Men det kommer nog bli rätt chill att vara ensamma på skolan och käka pizza + arbeta. Lite onsdagsmys sådär :) 
     
Nehe bäst att börja bege sig snart då... Idag lovar jag att blogga i skolan!
Alices andra häst Krusan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback