Home

Nu har vi kommit hem. På vägen stannade vi till och köpte med oss lite spicy hot hem, mumma. Blev dock massa rester till lunch i morgon. De va iaf grymt roligt att logga in på bloggen och se att man hade så många kommentarer att godkänna :) Älskar verkligen sånt, fortsätt så. 
   
Jag fick this or that så jag tänkte svara på dem och lägga som inställt i morgon. Men jag ska svara på en fråga nu: Vilken mejl kan man nå dig på? Man kan nå mig på [email protected]Jag är inne väldigt ofta, så man kan vänta sig ett snabbt svar.
    
Idag har vi iaf varit och städat lite och hälsat på mormor på sjukhuset. Blir nog en sväng dit i morgon också för att hälsa på lite. Men snart börjar Avatar så jag och mami ska titta på den. Jag bloggar såklart mera under kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback