I´m in love

Kameran följde ju me till stallet idag så jag spelade in stalltouren och fotade. Fotade mina bebos och Scenic. Några bilder ska Tilda då, de lova jag. Sen snodde jag Julia tills i morgon, hon va gullig och ville fota/filma mig i morgon när jag red :) 
   
Har iaf fått i mig lite gottis och onyttigheter idag, knäck, lussebulle, julmust, kebab och bättre lär de inte bli denna helg :/ Men sånna helger får de bli nån gång ibland och då är de väl OK? 
    
Jag hoppas verkligen att allt kommer igång med min troligen nya blogg snart :) Skulle gärna fixa allt innan julafton. Får se om de är möjligt, men en sak är säker. Och det är att ignet är omöjligt. Älskar portalen, ridsportsblogg, få som bloggar där, sjukt trevlig boss. Gahh I´m in love!! 
Tog en bild när bebo åt sin kvällsmat <3 <3 Är sjukt taggad inför i morgon. Första hoppningen för våran nya tränare, taggaaaaa :D
    
I morgon är mami snäll och skjutsar mig till stallet på morronen. Vilket betyder att jag inte behöver ta bussen och de e skönt. Jag kan även ta med mitt schabrak... Men vet dock inte om brunt och brunt blir så snyggt därför får de nog stanna hemma så kör jag på de ljusblåa som hon redan har. 
    
Jag tycker att just nu ligger bloggen på topp. Statistiken är helt OK, samma med kommentarer. Sen börjar nog inläggen bli lite mer läsvärda och längre + mycket mera genomarbetade än förut. 

Kommentarer
Anonym säger:

Ska du börja blogga på horsespot?

2012-12-22 | 20:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback