Ja du - rörigt inlägg

Fick precis en lång kommentar med massor av frågor, me love! :D Har precis svarat på dem och lagt upp som inställt i morgon. Ärliga svar till 100% Jag kom ju hem tidigare än väntat idag så jag tog this or thaten som skulle kommit upp idag och la dem i morgon istället. De gör väl inge? Jag bloggade ju ändå åt er vid 19 :P 
        
Efter att jag bloggat åt er så pluggade jag lite. Jag var även duktig och skickade betinget till min lärare. Då slipper jag det i morron :D Sen satte jag på en film, det fick bli Ice Age 4. Den va faktiskt rolig. Tyck vad ni vill, men jag hade inte sett den och ville se den. 
     
I stallet idag red jag ju som jag nämnde i tidigare inlägg. Jag red mycket mycket med sätet och Gordon var väldigt uppmärksam på mig idag. De gillas, stort. Jag körde även lite NH. Jag sprang med honom lös och han travade efter mig <3 Utan godis eller något, bebo. Jag har även lärt han ett trick. Jag tar upp handen och rör lite med fingrarna och han ska ta upp huvudet och "leka älg". Ska be nån filma det någon gång.
       
    
Jag har börjat att tänka lite på julklappar, har ni? Jag kan inte skriva ut vad alla mina kompis, slängtingar och så ska få. För dem kan ju faktiskt läsa detta. De kan ju inte mina fina pollar. Om dem inte har en dator i stallet, jag mena många har ju facebook... Haha ni fattar att de sista är driv va?
Gordon ska få en "namnskylt/stamtavla", hästkakor och massa gos
Promise ska få hästkakor, troligen en grimma & massa gos
Prancer ska få hästkakor & en massa massa gos
Malwa ska få hästkakor, trimmning inom ridningen & massa gos
     
Okej detta inlägget blev väldigt rörigt och o samanhängande... Men jag ville få med det som jag skrivit om där uppe. Bilden hänger inte ihop något som helst med inlägget! Men jag gillar dne så därför fick de bli den. De får bli såhär ändå :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback