Jag babblar på, som vanligt

Jag börjar med att svara på en fråga, vart bor du? Jag bor i västerås ;) 
    
Sen tänkte jag skriva att det kommer komma upp ett länkbyte här på bloggen i morgon, de e 2 tjejer från Grällsta som har den bloggen :) Jag tänkte också skriva att jag planerar en photoshoot med mig själv denna vecka. Jag känner för att ha lite nya bilder att visa åt er på bloggen. Ingen tycker väl om samma gamla vanliga bilder? De gör inte jag iaf ^^ Även om de lätt kan bli så för att man måste ha en bild snabbt. Då när jag ändå är igång tänkte jag fota snön lite. Lite fina vinterbilder går väl alltid hem, iaf hos mig. 
   
Om ni är riktigt snälla så kan ni få dagens outfit, om jag kommer ihåg att fota den också. Men de borde jag väl för jag har ju mina fina bloggläsare som väntar på att få se den :) De e väldigt roligt att bloggen växer nu kring jul. De tycker jag verkligen om. Så fortsätt att öka statistiken och kommentera på ännu mera :) 
Ize <3 <3 
     
Fick även creed för mitt arbete med min blogg idag, sånt uppskattas. De är roligt att höra att folk gillar vad jag skriver och gör :) Man ska ta vara på de som man får. Även ge creed till de som förtjänar de, de e väl inte mer än rätt?
   
Btw idag är de ju nyårsafton, har ni några nyårslöften? Själv har jag inga speciella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback