Jag suger på rubriker!

Idag i skolan sista lektionen lekte vi bara = chill. Sen var svenskan inställd = chill. Då kom jag hem tidigt och satte mig vid datorn lite. När Erik kom hem gick vi med Gucci och busade lite med henne ute. Hon e så roligt när hon är busig. Hon skäller och morrar och ja jag vet inte vad. Men allt på ett bra sätt, inte för att hon är arg. Utan för att hon är glad :) 
    
Snart ska jag iaf iväg till stallet. Blir nog ett skrittur på täcket, förhoppningsvis ute om det är ljust när jag kommit dit och fixat iordning allt. Sen hämtar papi mig i stallet, tror jag. Kanske att jag åker buss hem med mami, om det intresserar någon. Då blire lite fläskytterflié m potatisgratäng och svampsås och ltie goa grönsaker. Mumma 
   
Jag har inte fixat något inställt åt er, för ni ger inte så bra tips på vad ni vill läsa om. Och idag har jag ingen idé på något sånt inlägg. Tänkte svara på frågorna, men jag väntar tills det är fler än en. Så fråga på http://emmascrazylife.blogg.se/2012/december/nagra-som-fragat-sa-varfor-inte.html#comment 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback