Jisses

Statistiken är all time high redan nu. Och klockan är precis 20 så de känns lovade :D Älskar verkligen alla mina fina läsare <3 Ni betyder massor för mig. Ni är som mina vänner, jag inte känner och har träffat. Förutom mina vänner som läser detta, de är ju sålart mina vänner. 
     
Den mobilen jag ville ha kommer jag inte köpa. Utan jag kommer troligen få nå bättre, woopa. Inget klubbat till 100 men jag skulle säga minst 70. Hoppas hoppas :) Hehe jag e typ hyper. Och jag har inte ens druckit cola/julmust idag Hmm jag kanske inte kan sova länge på mornarna. De e nog därför jag e uppe sent på kvällarna. Men sånt vill man ju inte inse ^^
   
I morron har jag iaf planer. De känns skönt med lite planer. Då har man en anledning att byta om från onepiecen och komma upp ur sängen och bort från datorn. För de e ju inte nyttigt att sitta vid datorn ungefär hela sin vakna tid... Sån e jag, jag erkänner. De e inge bra, ajja bajja på mig. 
   
Har precis varit i affären så snart vankas de middag. Blir kött och pommes, mumma. Aja nu har jag inget att komma med så jag tänker inte skriva mera onödig information. 
- Skrapan ville va me på bild och visa sig på bloggen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback