Kväller

Har fått en urgullig ring av mamis chef på jobbet, taaack :) Aja nu ska jag gå och lägga mig. Klockan ställs på 6 första dagen på lovet, hur kul lixom? Men ska man käka frulle, fixa sig, blogga och rasta hunden måste jag ha 1 h och 30 minuter på mig att fixa och dona på morgonen. 
    
Btw läste precis en tweet, tror ni att jorden kommer gå under? Inte jag iaf. De e bara massa nonsens... Jag mena nu precis i morgon? 2012 ne skulle inte tro de va. Men man får tro vad man vill de säger jag inte emot, absolut inte. De e bara min syn på de hela. 
    
Jag har massa idéer till min troligen nya blogg. Har skissat och planerat lite ikväll ås att det bara är att jobba gärnet i morgon.  
   
Nu börjat klockan ticka iväg och ska jag orka att gå upp tidigt i morgon så måste jag sova nu. Bloggar mera i morron, de vet ni ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback