Kväller

Nu har Gucci fått sin kvällspromenad så hon är nöjd. Jag har inte gjort ett skit idag. Bara varit väldigt lite i skolan och chillat sen städat och gått med Gucci. Jag har även kollat på hästnet. Där hittade jag min dröm, mer om de i morgon ;) 
   
Ïdag har vi även gjort knäck, sjukt gott. Vi gjorde den för troligen så kommer jag inte att kunna äta de eller sega kolor efter att jag fått min tandställning. Jag vet dock inte om jag kommer på räls eller gummisnoddar. De vet nog inte min tandläkare än heller, så de blir spännande att se vad de blir för något. Ni kommer få veta och märka. Jag lär få ont och va på ganska dåligt humör så om jag e lite sån på bloggen så vet ni varför. 
   
I morgon blire också bara att chilla. Är lite spänd för betygen men jag har skött mig så det kan inte vara något att skämmas över. Får se vad som händer mera under dagen. Kanske att jag spelar sims då jag kollat klart på min serie och lär inte ha något annat att göra. Eller så kollar jag på film, aja får se hur de blir. Inget måste ju bestämmas idag. 
    
Juste, förlåt mig. Jag lovade ju er dagens outfit i morse, men den glömde jag :( Aja får ta morgondagens outfit i morgon, de går väl de också? Ska nog ställa min klocka lite tidigare än vanligt så jag hinner fota och föra över, sminka och fixa mig, käka frulle och rasta hunden. Är väldigt glad över att vi börjar 9 annars skulle jag behövt gå upp väldigt tidigt, nu är det ändå en OK tid att gå upp.
Bjuder på en mysig bild från i somras. Insåg då att våran digitalkamera är grym, för att vara en digitalkamera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback