Lång sovmorgon

Tröttis. Jag har sovit ändra fram till nu, snacka om tröttis. Jag brukar aldrig sova länge, absolut inte såhär länge. Men de e ju nyårsafton så de spelar väl ingen större roll? Hehe. Vet dock inte hur detta ska gå när skolan börjar igen, men de får väl lösa sig... Kanske får börja ställa klockan klockan 9 så att de går hyfsat till skolan börjar :)
   
Aja idag är de inga speciella planer inplanerade. 3-rätters till middag och bubbel vid 12, inge mer speciellt än så. Sen ska vi väl handla lite också men de e väl inte så nödvändigt att veta? 
   
Igår glömde jag säga att vi va hos min morbror en sväng på fika. Hans lilla dotter Ida blev verkligen superglad att jag kom, hon skulle typ sitta i knät hela tiden. Hon e så söt :) 
   
   
Ne nu är de frulle dags, inte för att jag e så hungrig efter gårdagens middag. Men någonting måste man ha i magen. Frukosten är ju dagens viktigaste mål, enlit nå skolbok. Så då är de bäst att äta den ;) 
Dock en random bild på mig och Pralla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback