Läxor is my friend

Gissa vad? Läxförhör på glosor i morgon och prov på fredag. Roligt va? Älskar mitt liv till 100% ja verkligen! Lärarna verkar inte veta ett dugg och något osm kallas fritid... Nej men ni kan plugga hela kvällarna, ni gör väl inget annat någon gång. Lite så känns det faktiskt... 
     
Har iaf pratat med Gordons ägare och denna vecka ska jag ha honom och rida honom torsdag, fredag och lördag. Dock har det blivit så sjukt kallt så det får endast bli lättare ridning med inte så mycket krav. Mest rida runt på fyrkanten sen lite snettigenom osv. Sånt som han inte bli svettig av :P 
        
Det är skönt att denna veckas konfa är flyttad till idag för då kan jag ha han 3 dagar på rad :) De e rätt skönt tycker jag. 
       
Ne nu äre massa plugg som gäller! Tjoho vad jag älskar de, hehe not. Menmen man vill ju inte få ett F så de e bäst att plugga, som en dåre. Eller jag mena plugghäst ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback