Le GLOB :D

SIHS IN MY HEART!!! :D :D Älskar verkligen Stockholm International horse show!!!! Det äger nått sjukt!!! Vi gick på familjematinén och va nog det bästa! Lite synd dock att 3 ryttare och 1 funktionärer skadade sig under shetland steepelchase (stav) :/ Jag finner igentligen inga ord. Bara att det var sjukt grymt!! Mässan va proppfull. När vi gick ut från våran show var det lång kö till mässan och vakterna hade stoppat så att det inte skulle bli allt för många inne på mässan... Därför gick jag bara en ganska så snabb runda där. Fast två varv, innan showen som tur var. Fick med mig lite saker från en monter sen lite från Hollister där jag och mami shoppade innan. 
     
Jag har iaf haft en toppen dag i Stockholm! :D Vi fotade lite, inte bästa bilderna men iaf bilder... Men de får ni inte se förens i morgon. Samma sak med shoppingen, den får ni se i morgon ;) 
    
Nu ska jag sova så att jag får vila ut lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback