Lite allt möjligt gott och blandat

Har en header som jag troligen kommer att använda sen när jag inte vill ha sideslow, om jag nu tröttnar på det. Den blev väldigt bra. Men jag trivs nått sjukt med denna som jag har nu, gör ni? 
     
Idag fick jag mina betyg, 3 stycken E, 6 stycken C och resten D. Är nöjd med tanke på att det är mitt allra fösrta riktiga betyg med en bokstav och inget annat. Jag är glad att dem var så bra som dem ändå var. Då har man ju mera att jobba med, uppåt. De e skönt. Så kan man kanske gå ut med A:n i några ämnen, de är mitt skolmål. Gå ut 9:an med minst 2 A:n. 
    
Insåg nyss också att jag får mosa i mig lite knäck nu idag. I morgon lär jag inte kunna äta med nyinsatt tandställning. Hoppas verkligen inte att det kommer göra ont länge efter. Jag vill kunna rida som vanligt på eftermiddagen på Gordon och på lördagens bom/hopp pass med Promise. 
    
På lördag ska jag och Gordon ha mini julafton i stallet. Han får paket, vi myser och gosar mycket. Sånt tycker vi om, väldigt mycket. 

Kommentarer
tilda säger:

skulle du inte kunna lägga in headern i ett inlägg och låta oss rösta? c:

Svar: Jo visst :)
Emma

2012-12-20 | 17:32:28
Bloggadress: http://equestriians.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback