Lite babbel, om allt möjligt

Har fortfarande inte fått mitt lösen. Så troligen kommer jag att blogga på denna blogg över nyår. Men vi får se kanske att jag får de senare ikväll eller i morgon. Hoppas hoppas. 
   
Jag har iaf kollat den enda bloggen som ni kommenterade och de va Agnes och Wilmas blogg. Två tjejer från Grällsta. Åhh älskade Grällsta. Men de e bara 175 dagar kvar, längtar som tusan. De året kommer bli grymt! Har en bra känsla för 2013... 
   
Men nu tänkte jag lägga mig och sova. De e ju en dag i morgon också. Då har jag inget inplanerat. Bara en chilla hemma dag med familjen. Jag har massa inspo till inlägg som kommer komma upp på nya bloggen. De känns bra 5-7 inägg har jag skrivit upp i min blogglista på datorn. Jag tror att ni kommer gilla dem, de hoppas jag iaf. Ne nu ropar kudden efter mig så de är bäst att jag gör som kudden vill. Natti natti, vi hörs som alltid i morgon igen. 
- Summer is the shit

Kommentarer
Inez Granlund säger:

hej emma! vilken fin och bra blogg du har! jag har länge funderat på att börja rida igen.. men jag vet itne vart, funderar på rocklunda. men asså e det snäll ponnysar/hästar och lärare där? och sen en sak till, när man e 12 år och typ inte kan rida, måsta man ha med en förälder då? hahahaaha vart mååånga frågor, hoppas att du kan svara på nån iaf ;)

Svar: Jag mejlar dig :)
Emma

2012-12-28 | 23:51:49
Bloggadress: http://www.inezgranlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback