Lite fix

Nu under kvällen har jag fixat och trixat lite med designen. Gillar ni det nya och kan ni hitta det? Kommentera vad ni hittar. Personligen tycker jag att det blev väldigt bra :) 
      
Nu tänker jag nog stänga ner datorn och allt som kallas kodmallar. Bokstav, siffra tecken ja massa sånt där krims krams. Jag är sjukt trött och jag ska upp och rida ett dressyrpass på min älskade C-ponny Promise. Jag ska ha mitt bruna schabrak på henne i morgon. Sen har jag blåa ridbyxoroch min marinblå väst från hööks, med en grå hoodie under. 
       
Ne inställda är fixat åt er till i morgon. Natti natti
- Älska den klänningen

Kommentarer
Alice säger:

Jag gillar det nya. :3 det jag kan hitta är presentationen om dej själv och bilden med presentationen. Även bilderna på hästarna( de bilderna som "leder" till hästarnas presentationen) det är det nya jag kan hitta. Det var kul med lite omväxling :)

2012-12-07 | 23:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback