Lite smått ilsken

Hade jobbat på en grej som tog ett tag i mitt sims. Sen kraschar de, precis när jag e klar. Så just nu är jag väldigt väldigt väldigt glad, not. Men jag tänkte då fick jag ju en paus för att blogga. Statisitken idag är vädligt bra, sånt gillas skarpt :) 
     
Tyvärr så är mami på sjukhuset med mormor och morfar. Hoppas verkligen att dem kryar på sig, mormor och morfar alltså. Inte roligt med sjuka mor/far föräldrar. Men jag tror nog att de e lugnt, eller jag hoppas de. 
   
Med detta inlägg säger jag godnatt. Fast jag ska va uppe och bygga om de som kraschades. Men ni får sova gott så hörs vi i morgon. Med lika grym statisitk, right? :)
- Cool bild från globen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback