Lite snabbt

Om dagen idag då, sånt som va intressant...
     
På lunchen diskuterade jag med min mentor då har twittrat om läxfri vecka. Vi beslutade att vi skulle föröska fixa 2 veckor per läsår som är helt läx och provfria. Så att vi elever får ha våran fritid och kunna släppa skolan för ett tag. Och det man diskuterar med honom, som är viktigt och bra brukar de oftast gå att fixa en lösning på. Vilket jag verkligen hoppas :D 
    
Fick nyss reda på att på lucia 13/12 så har jag 30 minuters skola. Det är endast för att se en luciashow i kyrkan, sen får vi med profilval sluta för dagen. Sjukt skönt. En hel dag ledig typ sen bara lite mys med grymma konfan <3 Troligen så ska jag försöka att ta mig till stallet och rida bebo Promise lite. Ska dock kolla så att de inte har något annat inplanerat... 
      
Denna vecka kör jag för fulla maskiner:
Måndag: Skolan sen hem och plugga
Tisdag: Skolan + julspel i kyrkan
Onsdag: Möte/arbete med skoltidningen hela kvällen
Torsdag: Skola sen stallet och rida Gordon
Fredag: Skola sen stallet och rida Gordon
Lördag: Rida för ny tränare på Promise sen rida Gordon
Söndag: LEDIG, då ska jag bara chilla hemma och plugga
     
    
Ser ni att jag fixat designen lite? Vad tycker ni, blev det juligare eller? Lite mer julstämmning tycker jag nog att de blev iaf. Skulle dock vilja ha viterridbilder i headern... Får se om jag kan fota det under denna vinter. Eller nej, jag är nöjd med själva headern så som den är nu.
       
Men nu måste jag tyvärr tyvärr plugga. Somsagt prov och glosförhör kvar denna vecka... I morgon ska jag verkligen försöka att blogga bättre. Idag har det varit kass uppdatering verkligen, förlåt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback