Lov

Nu är det bara 1 timme tills jag har jullov 2012-2013. Ska bli sjukt skönt med lov, det är verkligen välbehövligt känner. Min morgon började med att jag fixade mig + plattade håret sen fotade jag min outfit åt er <3 Käkade frulle framför julkalendern som vanligt. Efter det blev de som vanligt en promenad med Gucci. Sen loggade jag in här på bloggen och såg att pownieskvaller hade kommenterat, riktigt roligt :) 
   
Det är även roligt att denna hyfsat höga statistik håller i sig, de gör en bloggare glad kan ja lova. Även att ni kommenterar mycket, de gör mig också sjukt glad. 
    
Nu hinner jag inte blogga mera för att jag ska möta upp mina vänner så ska vi gå till kyrkan och ha avslutning. Och byta julklappar, myssss <3
- Saknar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback