Massa gott och blandat

På väg till konfan gick vi en omväg då vi va sjukt tidiga. Då menar jag verkligen tidiga. Vi gick runt och kollade lite på omgivningen och folks julpynt. Då såg vi en plastpåse som var tejpad som ett paket, från H&M. Jag skulle trampa på den för att de om de va något i men precis när jag ska sätta ner foten såg Ebba att de va något i. Då la vi paket som låg mitt på gångbanan i rätt brevlåda, duktiga tjejer här vettni :) Sen fortsatte vi, då hittade vi det perfekta stället för att göra snöänglar på så vi gjorde de. Sen kutade vi upp för kullen på baksidan och rullade oss ner, på framsidan. Helt snöiga blev vi i den djupa snön, älskar´t. Då var det bara att borsta av sig all snö och bli seriös innan man gick in i kyrkan. *Ja vi är lite skvatt galna, men det är sånna vi är* Vi hade kunna gjort allt detta snöiga efter, men vi vill inte. De ska göras innan, annars blire inge kul på nå konstigt sätt.
   
Sen kom jag hem och då hade mami fixat lite käk så då var de bara att käka. Efter maten skulle hon åka och handla så då följde jag med. Jag fick med mig julklappar till mina bebos <3 Jag köpte äpplen och 4 skeeeeeeeeta stora morötter. Dem ska jag göra hästkaka av någon dag. Men Gordon ska få 2 hela stora morötter och 2 äpplen. Promise ska få 1 hel stor morot och 1 äpple. Prancer ska få 1 äpple. Sen ska alla få smaka av mina kakor som jag ska baka åt dem <3 Till Gordon köpte jag även en betforhink...
Nu ska jag iaf lägga mig och sova. Grodis är fortfarande halt så de blir ingen ridning för min del i morgon. Bara lite skritt på täcket, lite lydnad uppifrån ryggen. Sen har jag Prancer att ta hand om. Efter stallet och skolan tar jag helg och bara myser med familjen. På lördag blire stallet och på söndag blire lite bak. Mysig och lugn helg denna helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback