Min grymma dag!

Lovade ju er bättre bloggnining, men det kunde jag inte hålla :/ Men vi var faktiskt i skolan och jobbade med median. Och käkade lite pizza, drack coca cola, kaffe, oboy och massa sånt. Sen skulle vi jobba och fixa med artiklar osv, de gick ganska bra kaos. En viss person, Ebba, blev helt hyper av allt kaffe och av all cola så hon fick lov att gå hem :P
    
I morgon är det iaf stallet som gäller. Dock blir det bara lättare ridning i denna kyla :/ Menmen det är bättre än ingen ridning alls... Hoppas verkligen inte att det snöar så som det gjort idag i morgon. Jag vill inte frysa ihjäl i stallet! 
    
Nu måste jag ta tag i mitt älskade biologiplugg. Jippie. Fast de som gjort provet säger att det är lätt, hoppas hoppas. Jag vill klara minst ett E... Okej sov så gott, vi hörs i morgon. Då kommer det this or that svar + SIHS bildbomb, håll utkik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback