Mina pollar

Promise: 
Henne ville jag sköta för att hon va en fin ponny som jag gillade helt enkelt. Nu på senare dagar har vi kommit varandra nära. Min och hennes dag är 14 Februari, alla hjärtans dag. De va som jag började på henne 2009. Promise har jag på Tisdagar och lördagar. 
    
Prancer:
Han var en stor häst som jag ville sköta ett bra tag men som inte fanns ledig. Sen en dag ställde jag mig på kö och ganska snabbt där efter blev han ledig och jag fick han. Jag började sköta honom 18/3 2010. Prancer sköter jag på fredagar
   
Gordon:
Vet jag inte om jag igentligen var en sån häst som jag ba "åhhh den vill jag sköta". Utan jag fick frågan och jag tyckte att han var väldigt fin så jag prövade och började att gilla honom mer och mer. Han började jag på 28/3 2011. Jag sköter honom själv på fredagar och lördagar men hjälper till med på tisdagar eller dagar som behövs.
  
Malwa:
Var en ponny som jag fick till mig typ bara sådär. Nej men den storyn är låååååååång och invecklad. Men iaf så visste jag ignet om henne, mer 'n att hon va ett brunt sto vid namn Malwa. Sen åkte jag dit och provred. Till en början trivdes vi inte så där jättebra ihop men sen klickade vi och jag älskade henne. Sen dess har det bara fortsatt. Henne började jag på 2/2 2011. Malwa har jag när det passar och går, tyvärr inte alls ofta längre :'(
   
Beny: 
Min lägerponny, behöver man säga mer? Fick en splitter nyimporterad häst från polen på 5 år som aldrig gått på läger förut. Först ut, men de gjorde inget. Han blev mitt allt under den veckan 2011 och även 2012. Han är mitt allt på Grällsta. Om jag inte får pussa på honom när jag är där vill jag inte vara där. Han "började" jag på 22/6 2011 och har honom när jag har honom på läger <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback