Morgonen

Höll nästan på att glömma att jag inte bloggat nu på morgonen, aja bajja Emma. Idag går jag iaf omkring med mitt nya halsband. Som jag skrev igår är det en väldigt chillih skoldag idag. Bata bingo, film lunch städa- Och sluta tidigt, de älskar jag :) 
      
När jag kommer ehm ska jag sätda åt Fiffi sen ska jag sätta mig vid datorn och blogga, hade ni förslag på långa inlägg som jag kan skriva? Jag tar gärna emot dem så jag inte lär ha så väldigt mycket att göra i eftermiddag. Har  bara några avsnitt kvar av nån serie och när dem är slut lär jag inte ha något att göra. 
  
Idag lovar jag att en dagens outfit ska komma ut, troligen runt lunch.
- Grymt cool bild som jag tog i globen. 
   
Men nu måste jag dra för mina vänner väntar på mig. Vi hörs under dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback