Morsning korsning

God morgon!
   
Jag har sovit ändra fram tills nu. Och jag e galet trött... Nu när jag loggade in såg jag ett mejl från le boss. Han har inte börjat med min nya blogg ännu. Men hoppas hoppas att han fixar det väldigt snart :) Jag ser så sjukt fram emot de. Men nu vet jag ju namnet så jag kan fullborda min header nu, då e iaf den helt klar och redo att sättas in. 
    
Men nu e jag hungrig så jag går och käkar lite frulle. Jag kan fixa nått inställt till dagen. Då jag ska åka iväg en sväng med mami. Detta blir första nyåret som firas isär. Men de är för att papi inte visste när han de skulle hem från stugan och jag vill verkligen inte missa hoppningen. De e ju de roligaste som finns. Speciellt nu med nya tränaren och med nya knep. 
Har hört att sötisen mår bra. Vilket är väldigt skönt att höra :) Mår han bra mår jag bra, så har jag med alla mina bebos <3

Kommentarer
Alice säger:

Vad söt Bennynär!:)

2012-12-30 | 10:44:44
Bloggadress: http://petzoone.bloggplatsen.se
JennyD säger:

Har du någon mailadress man kan nå dig på? ;)

2012-12-30 | 15:55:16
Nanna säger:

Hej!
Jag sköter Beny alla dagar i veckan<3 Älskar honom så himla mkt! Han e typ den enda häst jag rider, han är så himla fin. Brukar du rida honom på grällsta?
Jag ville bara säga attt han har utvecklats super mycket. Han gör nästan en perfekt skänkelvikning åt båda hållen. Jag har hoppat ca 1m med honom och han går att leda honom utomhus.

2013-05-18 | 09:02:52
Nanna säger:

Hej!
Jag sköter Beny alla dagar i veckan<3 Älskar honom så himla mkt! Han e typ den enda häst jag rider, han är så himla fin. Brukar du rida honom på grällsta?
Jag ville bara säga attt han har utvecklats super mycket. Han gör nästan en perfekt skänkelvikning åt båda hållen. Jag har hoppat ca 1m med honom och han går att leda honom utomhus.

2013-05-18 | 09:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback