Morsning korsning

Blev lite senare än planerat igår. Jag städade bland mina kvitton, tog hand om håret och ansiktet. Sen skrev jag också upp 2 till inlägg. De känns bra med inspo för bloggen. Då känns de som att man har något att komma med inte bara nå tråkiga inlägg utan faktiskt ganska bra och genomtänkta inlägg. Sånna inlägg tror jag att ni tycker mest om, är det inte så?
    
Nu i morse sov jag ganska länge. Vilket är skönt för att vara morgonpigga jag. Nackdelen att jag är morgonpigg är att jag också är kvällspigg. Hehe jobbigt läge. 
   
Men nu ska jag hoppa i min onepiece och käka frulle. Efter de blir de nog en film tror jag. Vet dock inte vilken ännu. Jo sen ska jag mejla lite efter frukosten. Fick en kommentar som jag ska mejla ang.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback