Natti natti

Har inte fått mitt lösen än så jag hoppas att jag får de i morgon. Vill ju börja fixa designen och så nu :) De e roligt att lära sig nya vertyg, designmallar osv. Den nya designen som jag gjort nu på eftermiddagen kommer slå allt. Den är verkligen super snygg och vintrig + att jag trivs med den. Vilket är väldigt viktigt som bloggare, att man trivs med sin design. 
     
Idag har som jag skrev förut varit en speciell dag. Men de känns lite bättre nu och hoppas att de fortsätter så. Men nu tänker jag lägga mig, i hyfsad tid för en gångs skull. De senaste nätterna har blivit sena ^^
   
Asså serri vad min facebook laggar. Hatar lagg. Sjukt jobbigt. Sov så gott alla fina människor
- En random bild på en random båt från i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback