Natti natti

Tänkte först av allt börja med att svara på en fråga ifrån "anonym"
Ska du börja blogga för horsespot? Nej inte för horsesopt och inte för webrider ;) Portalen håller jag hemlig tills vidare.
     
Idag har de iaf varit en bra dag. Ska fixa julnaglar i morgon, så de är fräscha till julafton. helt sjukt att de e julafton om 2 dagar. Eller om 2 dagar sitter vi och myser med fika efter att ha öppnat alla julklappar, mysigt värre. Jag ska även fixa stalltouren åt er, som jag lovat. Kanske även spelar in roomtouren och sminktouren, får se hur de blir me de. Eller kanske om de blir nån dag nästa vecka, de får jag se.
   
Men nu är jag sjukt trött så jag tänker gå och lägga mig i lite tid idag. de e ju skönt att göra de nån gång ibland. Inte bara sitta uppe hela kvällarna långa. Lite utvilad måste man bli. Speciellt till jul ;) Som de ser ut i dagsläget kommer jag inte hunnit fixa min nya blogg innan julafton. Fast det är en dag i morogn också så de kanske kan gå. Jag vill igentligen inte byta portal, men detta känns väldigt bra. Jag tänker stanna där. För blogg.se har ju tyvärr tyvärr en tendens att bugga ibland. 
- Sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback