Planer

Jag hade planer på att göra en sak som jag ska lägga upp här, men jag kom in på sidospår och vips så va klockan snart 22. Då får jag väl helt enkelt göra det i morgon istället. Även om vi har sovmorgon till 9 i morgon så tänker jag lägga mig ganska tidigt för de är sjukt skönt att sova ut lite. Fast lite måste jag plugga innan jag lägger mig.
      
Jag har inga speicella planer för morgondagen, utan bara vara hemma och chilla. Med inge plugg alls :D Fatta känslan, frihet. Me gusta. 
   
Jaja tyvärr har jag som vanligt inget roligt att komma med. Men just nu händer det inte så mycket stort eller speciellt i mitt liv. Jag vill inte heller sno idéer ifårn andras inlägg för det blir inte roligt. Därför får bloggen va lite ledig ifrån deepshits eller sånna jätteroliga inlägg.
- Jag saknar finisen <3

Kommentarer
Tyra säger:

Är inte hennes täcke lite för litet? :)

2012-12-12 | 15:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback