Rastad och klar

Har precis varit ut en sväng med Gucci. De e sjukt skönt att bara ta en promenad själv med en hund och bara samla alla dagens tankar. *Love feeling*
    
I morgon är skolan sjukt chill. Börjar klockan 9 med tyska som inte är tyska utan julbingo, chill. Sen efter "tyskan"  ska vi kolla på någon film och fika lite. Sen käkar vi lunch och efter det ska vi städa vårat klassrum lite. Efter de får man kolla på nån match om man vill, men jag ksa hem och sova. Nej så säger jag alltid... Men jag ska hem och bara chilla. Kanske sätter på en film, drar hem te Linnea eller nån. Kanske bara råkar somna hemma? Ja vem vet, det är något som bara morgondagen kan utvisa. 
      
Har totalt kärat ner mig i halsbandet, såg ni vad de stod? "Änglar finns, du är en av dem" sjukt gullig, taaaack igen fina hästen/hästägaren. Älskar er <3 <3 Hoppas du/ni uppskattar min julklapp lika mycket <3 <3
   
Nu tänkte jag sätta på nån serie och sedan lägga mig. I myskläder under täcket. Sånna kvällar tycker jag om, gör ni? 
   
I morgon kommer jag ha massa tid att blogga, önskar ni något att läsa? I fix @ the moment

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback