Roligt

De e alltid roligt att logga in här på bloggen. Speciellt när ni e så grymma med statistiken. Den är hög redan nu :) Jag sitter iaf nu och tråkar. Vet verkligen inte vad jag vill göra. Har ingen idé alls. Mitt lösen har fortfarande inte kommit så jag kan inte fippla med designen eller så :/ 
   
Jag vet en sak iaf. Jag vill ha en ny mobil. Min jag har nu har jag haft ett bra tag nu. Skulle ju fått en ny, men de fick jag ju inte då Teila sabbat de. Men jag hörde en fågel viska mobil i mitt öra. Så vem vet kanske att jag är ägare av en ny mobil inom en snar framtid? Jag är iaf väldigt sugen på en. Helst en iphone med en ny är glöm och dröm. 
    
Aja nu ska jag väl fortsätta med ingenting. Roligt liv jag har just nu... Men nu tänker jag publicera detta, vi hörs
För att min tjockis e så söt :)

Kommentarer
Mikxki säger:

Söt bild :)

2012-12-29 | 21:29:38
Bloggadress: http://mikxki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback