Rubriken sprang ditåt ----------->

Gaaaah
Hade skivit ett inlägg så ba kaosar datan. Love it, not!
    
Idag har jag inte haft så mycket att kalla liv då jag bara har setat och spelat sims. Vilket jag även gör nu, men jag tog en paus och sparade så då passar jag på att sno mamis dator och blogga lite åt er. Älska att det är fler unika redan nu klockan 16 än va de va totalt igår! Sånt boostar en bloggare vill jag lova :)
  
Jag hoppas att hi har haft ett bättre och vättigare liv än vad jag har haft idag. Men i morgon blire andra bullar. Då äre shopping som gäller. Älska mellandagarna, alla btuiker har typ helt sjuk bra REA. Jag och Ebba satt jättelänge igår och typ dog. Vi ba dem har REA, dem, dem, dem och dem. Sen länkade vi saker som vi hittade oh tyckte va snygga. Älska att va tjej ibland asså. Men nu ska jag nog spela vidare på mitt sims.
  
Vad har ni fått i julklapp förresten?
- Från en skrittur i somras
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback