Rubriker var de här ja

Har kollat klart på serien, städat åt Fiffi, gått med Gucci 2 ggr slappar framför datorn är vad jag har gjort denna eftermiddag. Inget roligt alls har hänt. Inga förslag på roliga inlägg heller :( Därför kan jag inte göra något som ni önskar. Roomtour och sminktour gör jag sen, men inte nu för jag och min brorsa sitter och nördar lite spel. Sen stalltouren gör jag nog på fredag, om det inte är för mycket folk. För alla vill kanske inte vara med på film... 
      
Aja hoppas att ni gör något spännande, nån som vill dela med sig av något? Får se om jag hittar en ny serie eller om jag typ sätter på nån film. Får se hur jag gör, nått gör jag väl iaf. Inte spela sims för de har jag typ tröttnat på för denna crusch, dne kommer väl tillbaka efter att jag kanske fått mitt simsspel i julklapp? Om jag ens får det men de hoppas jag på, verkligen. 
    
I morgon är det bara avslutning och betygsutdelning sen slutar vi :D Är taggad på mitt första betyg, någonsin

Kommentarer
Jossan säger:

Går du i åttan? Då borde du ju fått betyg innan...

2012-12-19 | 19:19:10
Powniekvaller säger:

Mysig blogg! :)

Svar: Tack :)
Emma

2012-12-19 | 22:50:50
Bloggadress: http://www.pownieskvaller.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback