Sjukling

Idag har jag verkligen kännt mig hängig och sjuk :( Hostat 24/7, snuvar, är hängig och varm men har inte feber. Ja lite synd om mig är det nog allt, haha. Men det är glosor tills i morgon så här får de lov att bli sistaminuten plugg, inte bra. Aja hoppas att jag mår lite bättre i morgon för jag ska till stallet, så är det bara.
     
Jag är verkligen ledsen att bloggen bara får korta snabba inlägg. Och inget läsvärt alls, det är verkligen inte meningen. Men nu blir det så för att jag har inga bra deepshits eller så att skriva nu, ledsen för de oxå.
    
Ne nu ska jag nog ta tag i saker och plugga lite. Sen blire nog en dejt med min kudde. Vi hörs i morgon, om blogg.se fungerar som de ska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback