Skolan

Idag va sjukt chill. älskar´t. Mådde dock väldigt illa efter alla skumtomtar som jag har ätit idag, men det är smällen man får ta när man e grym på bingo och blir bjuden av sin goa mentor. 
     
Nu har jag iaf kollat klart på serien som jag kollat på ett tag nu. Så då hittar jag ingen ny :( Därför tänkte jag sätta mig och spela sims då ni inte kommit med några ideér på inlägg ni vill läsa om. 
   
Jag bjuder på en av mina favoritbilder på mig, egooo boost U don´t need to say. SYnd bara att den är lite äldre så det är ju så att jag ser inte ut så nu. 
     
    
Här kommer iaf för och nackdelar med att gå:
    
+ Man får friskluft
+ Man får motion
+ Det är skönt att röra på sig
+ Man kan samla ihop en massa tankar under tiden
+ När man går och tänker kan man komma på värsta blogginlägget :)
---------------------------------------------------------------------------------------
- Om det är kallt fryser man
- Om det är varmt svettas man
- Det tar tid
- Har man inte bra skor får man ont i fötterna
 

Kommentarer
e b b a säger:

Fin blogg!
Kika gärna in på min och säg vad du tycker :D

2012-12-19 | 17:47:50
Bloggadress: http://northons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback