Snabbis

Idag blev det en ganska snabb dag i stallet. Kom dit och red lite lätt då Grodis kändes fräsch. Jag bad även Wilma kolla och hon tyckte att han rörde sig helt normalt.  Får se hur han känns i morgon och jag rider då eller om jag bara skrittar lite.
     
I morgon har vi skola från 08.10- troligen 11. Efter så har jag som plan att ta mig hem, käka mat och sen åka till stallet för att rida 2 hästar. Eller aa förhoppningsvis :P Min fina C-ponny Promise och storhäst Gordon. 
   
Idag i skolan busade jag och sprang i snön. Jag trodde att det var plan mark, men det fanns ett cykelställ som jag snubblade över. Så nu har jag ett fint ömt knä... Sen fick jag ont precis där foten möter benet när jag red. Hoppas verkligen att det går över. Jag vill kunna rida mina 2 bebos 2 dagar på rad jue. Idag hade jag även premiär med mina nya ridbyxor. Jag fullkomligt älskar dem! Sjukt sköna och snygga + att dem är helskodda. Kan det bli bättre än bekväma, snygga och helskodda ridbyxor? Tror inte de :D
     
Nu måste jag sätta mig och göra lite betingarbete till svenskan... Men då kan jag vara ledig från det i morgon kväll :) Sen måste jag ju plugga till mitt älskade biologiprov. Hoppas verkligen att jag kan det som kommer på provet :/ 25 sidor, frågor och svar + samanfattning var de ja... 
         
Brb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback