Stallet

Har precis käkat mat, om ni är intresserade av de :P De går bra att äta jag känner inget alls, vilket är sjukt skönt. Då kommer jag kunna äta julmat och allt sånt utan problem :) Nu tänkte jag iaf åka till stallet. Eller nej inte riktigt än men snart... De blir lite tidigt att åka typ nuför jag måste ju va kvar till 17... Så de får bli stallet runt 14, då hinner jag med allt som ska göras. Idag är det dock ingen fodring eller något sånt så de e bara att sköta och motionera. Ska se om Gordon är halt eller om han e fräsch, hoppas hoppas att han e fräsch. Men jag ska inte ha så höga förväntningar ang de. 
     
Idag tänkte jag filma stalltouren oxå, bra va? Jag tänkte även fota lite på pollarna när ändå kameran är med. Dem får även sina julklappar idag, då blir de glada :) Tror ni inte? 
    
Jag har ju även lekt med header och nu har jag en som duger. Längtar tills den nya bloggen startas :)  Bomben kommer att släppas när den nya bloggen är helt färdig och allt är som jag vill ha de. Under tiden komer jag nog att blogga här, men fixa där. Sounds good?
Btw är alla ni älskade bloggläsare oxå i himlen? Isf hej :D Nejmen jorden har ju gått under så vi måste va i hilmen, håller ni inte me? Ne jag har aldrig trott på att den skulle gå under och dne kommer inte heller att göra den, i år. 
  
Klicka gärna in här och lämna ett ja :) http://ponniskvaller.blogg.se/2012/december/dagens-outfit.html#comment

Kommentarer
Carolina - Beridare på stall Assla säger:

Haha vi lever säkert i himlen (a)

2012-12-21 | 13:23:51
Bloggadress: http://asslatjejerna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback