@ home

Vill be ltie om ursäkt för det dåliga bloggandet idag. Men jag åkte till stallet, kom hem och gick ut med Gucci och busade ltie i snön. Kom in och käkade sen duschade jag. Jag han tyvärr inte blogga, förlåt.
   
Gissa vem som e halt igen? :( Gordon. Hans ägare säger dock att han varit halt från och till i November - December de senaste åren. Nu börjar han ju bli gammal så vi tror att han blir lite kall och stel i muskler. Det är våran hypotes, som faktiskt låter trolig och rimlig. 
  
Promise blev iaf omskött så hon blev riktigt fin och hon fick noggrant mockat. Hoppas min pärla uppskattade de :) <3 Hon e så mysig och finns alltid att prata med, om något hänt. 
   
Nu har jag iaf precis duschat och käkat. Nu tänkte jag läsa era gulliga bloggar så var snälla och kommentera dem här :) Sen sätter jag nog på en serie tror jag. Lite tisdagsmys såhär sista veckan innan julafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback