Taggad till 1000

Nu taggar jag gärnet, mejlen är öppen hela tiden med ljud på. Såfort jag får ett mejl nu kommer jag kasta mig över datorn. Är galet taggad för nya bloggen nu, de kommer bli bra tror jag. De känns verkligen så. Allt känns bara grymt inför detta. De känns som att allt kommer bli så bra med en liten nystart, ny design, ny header, ny portal, nya bloggvänner, ny boss. Nya bloggen har även stavningskontroll så nu kommer de inte bli några omskastade bokstäver, vilket de kan bli ibland på denna blogg. Men det är för att de ofta går fort när jag skriver så blir de lätt att jag trycker på bokstäverna i fel ordning. Därför ska de bli väldigt skönt, jag e ju ganska lat så jag ser inte alltid alla sånna små enkla slarv ^^
   
Förlåt för att jag typ bara tjatar men jag är så galet taggad. Allt känns bara bra. Love it
   
Jag sitter iaf bara i Eriks rum och kolar på när han spelar TVspel, ett roligt spel faktiskt. Tjejer tycker ju inte om typ krigarspel. Men detta är roligt. Det är nog för att det är väldigt verkligt och äventyrsspel. Far cry 3 heter de om någon undrade. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback