Tandläkaren

Var ju hos tandläkaren och de gick super bra. Jag fick gummisnoddar. De gör inte ont alls, sjukt skönt. Det är väldigt svårt att förklara med jag fick 4 "piggar" pålimmade på mina tänder. Sen spänner man en gummisnodd imellan. Ni lär väl inte fattat något av de som stog över va? :/ Men de e svårt att förklara. Vill bara säga att det inte gör ont alls och jag kan käka och så, vilket är bra. Då kommer jag kunna äta och vara precis som innan. Bara att jag inte kan gapa med gummisnoddarna på men de gör inge. 
    
Fattade ni något av vad som stod över? Aja ni fattar nog något iaf, hoppas jag. 
   
Men gissa vad jag ska göra nu? Fixa med designen till min nya blogg :) Därför kommer inte denna blogg under denna adress hinna fylla 1 år :/ Känns inge bra att byta men från blogg.se blogg till hästblogg känns super grymt och min magkänsla är bra för detta. 
    
Börjar få lite abstinens. Jag vet inte vad jag ska ha på mig på julafton. Aja nått lär jag väl hitta. Vad ska ni ha på er?

Kommentarer
Alice säger:

Tror jag har en likadan tandställning som du, låter som det. :3

2012-12-21 | 15:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback