The day

Var nyss i stallet en snabbis, gav Linn sin julklapp och mös lite med Widar. Älska stallet på kvällstid då är de typ ingen där och allt e så mysigt. Sen handlade vi lite mat, glamma mat till ikväll. Kycklingbitar med pommes och skinkmacka, juligt så de står härliga till. Eller aa skinkmacka är ju juligt men borsett från den. Ja jag vet att man inte behöver är julmat med de som vi ska käka kanske inte är de allra bästa sista måltiden innan julafton men de får gå. Efter de stanande vi till hos min morbror och lämnade julklappar + fick julklappar. Busade även lite med lilla Ida. 
   
Idag åkte även Gucci hem. Precis innan förra inlägget åkte hon hem. Hon blev väldigt glad över att få se sin matte igen. Hon kryper nästan ur skinnet när hon blir sådär riktigt glad. Men de e då som hon e som sötast :)
     
Annars har de inte hänt så mycket speciellt idag. Har städat på mitt rum, har fixat julnaglar som ni kanske såg på insponaglar inlägget... Jag har även städat och gjort riktigt fint och fixat ordning på alla mina hästsaker. De va väldigt skönt att få allt vikt, upphängt, sorterat ja bara att ha allmän ordning tycker jag om. Även om jag är ganska dålig på att upprätthålla den. Men det är kul så länge de varar. Och nu när de ska stå över julen så kan de ju va skönt och fint att allt är i sin ordning. Dock tog jag inte en stor korg som jag har massa gott och blandat i. Den ska jag nog gå ut och fixa ltie i nu när jag ändå inte har något att göra. Men de kommer typ bara att ta 10 minuter så har ni nå mer tips på vad man kan göra? ähh de blir nog en film eller två tror jag.
Han e så snygg min fina kille <3 De är bara 6 ynka månader kvar nu. Längtar som tusan efter honom. Men de är tur att jag har snälla snälla vänner från Grällsta som fotar honom åt mig. Och ger mig lägesrapport om honom, mår han bra mår jag bra. Har även hört att han har en tendens att rymma ibland, buse <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback