Tjatjaaaa

Har inte kollat på filmen ännu. Jag tog ett bad och gjorde en ansiktsmask, lite tjej mys sådar en helt vanlig lördag. Funderar på att fixa naglarna, kanske gör de e liiiiite lat nu. Ehh de får bara bli en film med lite godis och cola. Nyttig tjej.nu... Nu har vi precis käkat. Jag tänkte sätta på filmen nu. Vet dock inte vilken men nån av dem i min lista, de är bara 2 kvar... 
    
Jag har iaf ändrat mig om ridpasset, de gick skiiiiit bra :D De tycker våran tränare också. Hon sa att det gick väldigt bra för mig. Jag ska ha bebo nästa vecka också, då är det bommmar + skutt som gäller. Våran nya tränare sa först bommar sen galoppbommar och sen hinder, me gusta. De ska bli jäklt roligt på min lilla bebo. Jag har inte hoppat henne på snart 2 månader. Ska bli sköjjigt att hoppa redan nästa vecka igen. Så länge jag sitter på min älskade C-ponny blir allt bra :D 
     
Mitt hår kommer bli tvättat mycket nu :/ i morgon, på måndag, på tisdag, på lördag och på söndag. Jag duschar oftare såklart, men tvättar inte håret då de sliter om man tvättar det för ofta. Jag har faktiskt börja att tänka på mitt hårs kvalité och de tycker jag att alla fina ni också ska göra <3 Vet inte varför detta kom med i inlägget men skit samma nu gjorde de.
Uschhhhhh vad jag hatar att vara förkyld. Sjukt jobbigt att vara sjuk. De tar på ens krafter. Sen är det för min del kanske inte så bra att vara i stallet och rida 3 dagar på rad om man är sjuk. Men man måste ju motionera bebosarna <3 Annars blir dem sjukare än vad jag är. 

Kommentarer
E B B A säger:

Krya på dig vännen, jag sitter också med en fet förkylning, men nu är det snart lov så vi får stå ut dom sista dagarna :)

2012-12-15 | 19:56:04
Bloggadress: http://snorptorpan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback