Två pärlor <3

Red min lillaC-ponny pärla idag. Vi jobbade mycket med rakriktning innanför spåret med halva framdelsvändningar. Sen gjorde vi även några hela. Vi jobbade också mycket på volterna. Alltså gjorde vi en massa olika idag. Men jag är helt okej nöjd. Hon lyssnade bra på min skänkel och föyttade när jag ville. De brukar hon inte göra. 
  
Sen sadlade jag Gordon och gick ut i ridhuset för att se hur han var. Han kändes inte varm eller tjock inågot ben så jag prövade att trava lite och de gick superbra. Han haltade inte eller så. Snarare ltie för mycket energi hade han, de gillas skarpt :D Så då red lite på raka spår då jag inte vill riskera att beslasta så mycket på böjda spår. Jag red honom mycket för inner skänkel och han lyssnade superbra. Jag ska även ha honom i morgon. De ska bli kuligt och hoppas hoppas verkligen att han fortsätter vara ohalt nu. De e så jobbigt med en halt häst.
     
Men nu lägger jag detta som inställt, med typ en halvtimme men alltid är de nått... Sen går jag och duschar innan jag sätter igång en mysig film. Hare gött
- Jag och Hamras Inter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback